زنانی که دنیا هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

زنانی که دنیا هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد

ماری كوری:به گزارش پارس ناز او اصالتا لهستانی است و اولین زنی است كه در دو رشته فیزیك و شیمی جایزه نوبل گرفته است. فعالیت او در زمینه رادیو اكتیو بوده است و اولین زنی است كه كرسی رسمی آكادمی دپارتمان فیزیك فرانسه را از آن خود كرد.

هلن كلر: او در دوران كودكی به بیماری دچار شد كه باعث شد هم نابینا و هم ناشنوا شود. علی رغم ناتوانی هایش او توانست در زمینه هنر و نویسندگی و حتی سیاست فعالیت كرده و به موفقیت برسد. او بیوگرافی با نام " زندگی من" درمورد مشكلاتش در زندگی منتشر كرد.

مادر ترزا: او با كمك به فقرا و بیماران و بی خانمانها و كارهای بشر دوستانه اش به شهرت رسید. او یك آلبانیایی است كه به هندوستان سفر كرد و در كلكته یك بنیاد امور خیریه راه اندازی كرد. او به این وسیله به وظیفه انسانی اش در مقابل انسانها عمل كرد. وی برنده جایزه صلح نوبل است.

یندیرا گاندی: اواولین زن نخست وزیر هندوستان است كه دست به فعالیتهای سیاسی زیادی زده است. شهرت او به مذاق عده ای خوش نیامد و وی توسط محافظانش ترور شد.

گارت تاچر: او شغلش را در ابتدا با عنوان یك وكیل شروع كرد و سپس نخست وزیر انگلستان شد. او به دلیل اقدامات سیاسی اش و دوران درخشش در طول فعالیت به شهرت رسید. در دنیای سیاست همه او را به نام زن آهنی میشناسند . اخیرا فیلمی از زندگی وی با همین نام در حال تهیه است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 اسفند 1390برچسب:زنانی که دنیا هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد,زنان بزرگ دنیا, ] [ 6:36 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]